Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eğitim Sektöründe Web’in Önemi
#1
Ülkemizde dershanelerin, özel okula dönüşüm süreci ve özel okula gitmek isteyen öğrencilere sunulan teşviklerle birlikte, özel eğitim öğretim sektörü oldukça hareketlendi.
Özellikle 2015 yılı itibariyle eğitim sektöründe yaşanan hareketliliğin önümüzdeki yıllarda da artarak gelişmesi bekleniyor.

Özellikle metropol kentlerde, iş yoğunluğu, trafik gibi birçok etkenin etkisi ile, veliler ön araştırmalarını okul okul gezerek değil, internet üzerinden gerçekleştirmekte, içlerine sinen eğitim kurumlarına bilgi datası bırakmakta veya ziyaret listelerine almaktalar.

Bu süreç yaşanırken eğitim kurumlarının veli ve öğrenci ile etkileşimde olan yüzü; web siteleri. Yani eğitim kurumunun internet üzerindeki şubesi.

Bir AVM’de eğitim kurumu olarak stant açtığımızı düşünelim. Öncelikle standımızın görünümü ile kurumumuzu yansıtması gerekir. Sonra standımızda kurumumuzu en iyi şekilde temsil edecek bir temsilcimizi görevlendiririz… Standımızın amacı hedef kitleyi temsil noktamıza çekebilmek, temsilcimizin amacı ise hedef kitleye karşı kurumumuzu en iyi şekilde temsil edip, hedef kitleden erişim datası almak veya kurumumuzu ziyaret için ikna edebilmektir.
Standınızın ve temsilcinizin yapmış olduğu bu görevi, 7 gün 24 saat internet üzerinde kurumunuz adına yapan ve kurumunuzu temsil eden mecra ise web sitenizdir. Web sitenizin, kurumunuzu hedef kitlenize sunum kabiliyeti ne kadar yüksek olursa, hedef kitlenizden o kadar başarılı dönüşler alabilirsiniz.

Web sitemize bu noktada iki farklı görev düştüğünün bilincinde olmamız gerek. İlk görevi hedef kitleyi kendisine çekmek ve sayfaları içerisinde rahat gezinme, kurumumuzu araştırma imkanı sunmak. İkinci görevi ise az önce stant örneğindeki temsilcimizin yaptığı gibi, ziyaretçimizi ikna ederek, ziyaretçimizin bilgi almak amacı ile iletişim bilgilerini kurumumuza göndermesini sağlamak.

Bu iki etkiyi gösteremeyen web sitesi ne yazık ki kurumumuzu yeterince temsil edemiyor demektir. Yani başarısız bir sunum aracı, başarısız bir kurum temsilcisidir.

7 gün 24 saat hedef kitlenizle muhatap olan, internet üzerinde adeta bir şubeniz gibi görev yapan web sitenizi başarılı hale getirmek için adımlar atmanız günümüzde bir artı değil, zorunluluktur.
Rekabet ortamı çok daha fazla kızışmadan web siteleri ile ilgili gerekli iyileştirmeleri yapan ve uzun soluklu yazılımlar edinen eğitim kurumlarının interaktif mecrada rakiplerinden çok daha önde olması da gözardı edilemeyecek bir gerçekliktir.

Web sitesinin eğitim kurumları için önemini bir kaç madde halinde yazacak olursak;
  • Kurumunuzun temsil noktasıdır.

  • Kurumunuz için canlı bir temsilci görevi görür.

  • İnteraktif Medya Planlamanın en önemli mecrasıdır.

  • İnternet üzerindeki kayıt ofisinizdir.

  • Günümüzde bir artı değil, zorunluluktur.

  • Hem velileriniz hem de hedef kitlenizle interaktif etkileşim için olmazsa olmazdır.
Kurumunuzun web sitesi hakkında görüşmek ve bir sunum talep etmek üzere MONOLOG İnteraktif Medya Ajansı'na 0212 451 0 455 hat numaralı telefon ile veya iletişim sayfasında yer alan form aracılığı ile ulaşabilirsiniz.
Ara
Cevapla



Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi


Kolejiniseç ve Forumları birMONOLOGhizmetidir. Bilgi ve iletişim için: 0850 840 1 555